Toimintasuunnitelma 2017

Naantalin seudun vihreät ry:n toimintasuunnitelma vuodelle 2017

Vuonna 2017 Naantalin seudun vihreiden painopistealueita ovat:
1) Valmistautuminen ja osallistuminen vuoden 2017 kunnallisvaaleihin
2) Jäsentoiminnan aktivoiminen ja jäsenmäärän kasvattaminen
3) Ympäristöasioiden esiintuominen poliittisessa päätöksenteossa. Naantalin erityispiirteet: saaristo, meren läheisyys ja historia ovat merkittäviä vetovoimatekijöitä, joita ei ole riittävästi huomioitu.

Tulevana vuonna Naantalin seudun vihreät osallistuu Tuhkamarkkinoille ja mahdollisesti myös Unikeonpäivien politiikkatorille. Ohjelmaan otetaan myös ainakin yksi muu tapahtuma, joka voi liittyä luontoarvoihin. Seminaari- ja keskustelutilaisuuksia pyritään jatkamaan. Sopivan teeman lisäksi pitää pyrkiä huolehtimaan riittävästä yleisöstä tilaisuuksille.

Kunnallispolitiikka
Pyrimme aktivoimaan jäseniämme keskinäiseen yhteyden pitoon ja osallistumaan Naantalin seudun vihreiden toimintaan, jotta yhdistys olisi väylä kaupungin päätöksentekoon osallistumiseen.

Vihreä liitto
Osallistumme Varsinais-Suomen vihreiden eli piirin sekä Vihreän Liiton valtakunnantason toimintaan lähinnä lähettämällä kokouksiin edustajat ja evästämällä heitä tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan.

Järjestö
Hallitus kokoontuu keskimäärin kerran kuussa ja kokoukset ovat avoimia, niiden ajankohdista tiedotetaan netissä. Sääntömääräisiin kokouksiin kutsutaan kaikki jäsenet henkilökohtaisin kutsuin, joko sähköpostilla tai tekstiviesteillä tai kirjeellä.

Hyväksytty syyskokouksessa 18.11.2016

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )